FAQ

VEEL GESTELDE VRAGEN

Ontvang ik hetzelfde product dat ik op de foto zie?

Ja je ontvangt het zelfde product dan op de foto's op onze webshop de kleuren kunnen iets anders zijn door de pixels van de foto. 

Hoelang duur het voor dat ik mijn bestelling ontvang?

Wij hanteren een verzendtermijn van voor 15u besteld morgen in huis door drukte bij de postdiensten kan dit soms wel een dag later zijn. Wij versturen je dan ook de track & trace zodat je uw bestelling kunt volgen. 

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Als je een bestelling of een artikel wil retourneren moet deze aan de volgende voorwaarden voldoen: 

  1. De artikelen moeten ongeopend zijn. In verband met gezondheidsredenen en hygiëne kunnen artikelen met een verzegeling die na levering is verbroken niet geretourneerd worden. Mocht een artikel niet in goede staat zijn ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
  2. Retourneren moet gebeuren binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van het artikel.
Zullen jullie de artikelen die als ‘niet op voorraad’ staan, opnieuw bevoorraden?

Artikelen dat we niet meer op voorraad zijn worden op nabestelling gezet op de product pagina. Dit wil zeggen dat onze leverancier ons nieuwe producten heeft opgestuurd. En dat je dus terug kan bestellen hier geld de levertermijn van 10 werkdagen voor dat je deze thuis ontvangt.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, uw bestelling kan je ook bij ons komen ophalen we laten je via mail weten wanneer je bestelling klaar staat voor ophaling.

INFORMATIE OVER ONS

NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR ALLE VRAGEN